tirsdag den 6. december 2011

Jeg har fået en pakkekalender!

Jeg har nok den mest betænksomme, søde, skønne veninde man kan tænke sig. I sidste uge troppede hun op hos mig, med sit altid gode humør og med sig havde hun denne pakkekalender til MIG!! Ja, tænk engang! 24 gaver pakket sirligt i det sødeste papir og tapet og lagt i en fin fin æske som jeg ved jeg også får glæde af, når vi ikke længere tæller december måned.
Jeg tror kun jeg har prøvet at få en pakkekalender én gang før, som barn, så jeg blev simpelthen så rørt og glad. Tænk at der er én der har haft lyst til at give mig en dosis glæde hver dag indtil jul. Ikke nok med det. Ind til nu har gaverne indholdt nogle meget personlige og hjemmegjorte sager. Juleophæng af rørperler, pebernødder (de bedste jeg nogensinde har smagt..), karameller med kanel (Jeg ELSKER karameller!) og en julete, -den bedste af slagsen. I går gemte pakken på den fineste lille notesbog som hun selv havde bundet ind og et lille fint bogmærke. På bogmærket står der "til julens minder". Hvor er det bare en god idé. Tænk at sidde om 20 år og kunne kigge tilbage på nogle af de dejlige oplevelser man har haft, især nu med småfolk i huset. Jeg vil nyde at fylde siderne ud og den første anekdote, skal selvfølgelig være den om pakkekalenderen.
I dag indeholdt pakken en stor pose flotte grankogler som skal i et fad med bloklys og bringe varme og vinterstemning i stuen.
Alle gaverne har indeholdt noget der rimer på julestemning og jeg kunne forestille mig at det fortsætter sådan. Min veninde er ekspert i at skabe stemninger og hygge om de mennesker hun omgiver sig med.
Jeg er SÅ glad for min pakkekalender, men mest af alt er jeg glad for min skønne veninde.

2 kommentarer:

  1. Ja, hvor er du heldig at have sådan er skøn veninde, man bliver helt misunderlig.

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød smukke. Håber også du ved hvor glad jeg er for dig og hvor dejligt jeg syntes det er at du blev glad for pakkekalenderen :o)

    SvarSlet