lørdag den 4. juni 2011

Skøn uge

Vi har haft ferie i denne uge og det er blevet nydt i fulde drag. I onsdags havde vi 10 års dag,  så det skulle selvfølgelig markeres. Det blev dog ikke til det store ståhej, da det også var den dag der var sommerfest i Louies børnehave. Ungerne bliver jo pumpet med snak om og forberedelser til den fest, så selvfølgelig skulle vi med.
Det blev dog til lidt bobler og stenbiderrogn da ungerne var lagt i seng..

Torsdag til i dag lørdag var vi i sommerhus og i dag var vi så på Korsvejsmarked, som er lige i nærheden.

Skøn skøn uge med min dejlige familie

Herfølger lidt stemningsbilleder fra ugen!

Sommerhustur

Loppefund
Sengetøj til Charlie. 10,- gav jeg
Et par ekstra Irmadåser til samlingen. 50,-
Tekst i den i firkantede dåse
30,- gav jeg for dette skønne sæt
Jeg har længe været på jagt efter sådan en vægt, jeg fik den for en 20'er i rigtig god stand.
Rummelig værktøjskasse til 20,- Planen er at jeg skal sortere Louies LEGO i de mange rum
Skønne trælegetøjsbiler til Charlie. Louie fik også fyldt en kæmpe pose med legetøj. En robot, en haj, to transformers, en krokodille, en spidermanhelikopter (?ja, hvad så end spiderman skal bruge den til...han plejer  vist at komme omkring på en anden måde...?!) og mere endnu! Alt sammen i blinkende plastik, så da jeg så træbilerne skyndte jeg mig at hapse dem til mindstemanden. Det er med at udnytte det så længe det er mig der har købsretten til ham! 20,- gav jeg i alt
Denne skønne 70'er sag er lige mig! Der var nok stof til at lægge den ned i buksebenene, som er nødvendig til en klods på 180 cm -mig :) Jeg gav 30,- for den. Det er jo et fund! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar