fredag den 1. april 2011

Grønt er godt for øjet





Jeg er helt vild med vores seneste køb til hjemmet. Tripp Trapp stolen fra Stokke er jo en klassiker, men med de mange skønne farver de er begyndt at lave dem i, får de i sandhed et mere moderne touch. Sådan en farveglad pige som mig, blev ihvertfald henrykt da det gik op for mig at man kunne få dem i andre farver end natur og kirsebær!
De grønne stole liver op i stuen og vigtigst af alt, så sidder banditterne godt ved bordet.

Skal du også til at købe Tripp Trapp stolen? Så kan jeg anbefale denne tyske hjemmeside, hvor vi har købt vores fra. Nemt, hurtigt og fremfor alt billigt. Vi sparede omkring 500,- på de to stole plus en hynde. Jeg valgte ikke at købe babysættet i plastic, som ellers er blevet standard. Jeg fandt træbøjlen (+ rygstøtte) som ellers er i restordre her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar