torsdag den 31. marts 2011

Forvandling


 Jeg synes det er rigtig sjovt at lave ting om. Noget som engang har haft én funktion, men pludselig får en helt anden. Når jeg går i genbrugsbutikker holder jeg øje med, om der er noget som jeg synes kunne være sjovt at bruge på en helt anden måde, sy til eller skære fra, så det bliver personligt og helt helt anderledes. Som f.eks. denne dug jeg købte for noget tid siden for en rund 20'er. Farverne er ret spraglede og lidt for forvirrende at bruge som dug synes jeg. Jeg klippede den derfor skråt over på midten og -vupti- så fik jeg to anderledes tørklæder ud af det. Jeg bruger det rigtig meget og ofte på vrangen, hvor det er lysere, men det kan man jo gøre som man vil. Jeg har beholdt det ene og kunne glæde min søster med det andet. Det er da meget godt gået for en 20'er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar