lørdag den 9. april 2011

Glimt

 
       
                    

Den fine cupcake i filt har jeg fået af min veninde.
Hjertet har min søn lavet som 2 årig til jul. Jeg synes det er så fint, så det kom aldrig ned i kassen med julepynt. Nu har det hængt der lige siden.
Kommoden er en enkel (kedelig) kommode fra Ikea som har fået nyt liv med tapet på skufferne. Jeg bliver så glad når jeg ser den med sine forskellige blomstermønstre.
Tapeterne er fra Retro Villa som jo er en lille guldgrube for tapet- og retroentusiaster. Første gang jeg trådte ind i butikken, som dengang lå meget anonymt i en kælder, var det som at træde ind i Ali Babas hule. Uendelig mange retrotapeter, det ene skønnere end det andet lå gemt meter efter meter på reolerne i kælderen. Jeg tilbragte laaang tid derinde og kom hjem med poserne fyldte. Nu er der åbnet en lille butik i centrum af København i Badstuestræde, som bestemt er et besøg værd. Kommer man ikke så tit til Kbh centrum, så kan man heldigvis erhverve sig de skønne tapeter på nettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar