søndag den 23. januar 2011

Hyggeligt lille weekendprojekt


Jeg elsker at lave kreative ting og sager sammen med Louie. Det er en helt speciel oplevelse at være fælles om et projekt sammen med sine børn og bare "skabe". I virkeligheden er det ikke det endelige produkt der er vigtigt, men mere processen for at nå dertil. Han var ikke ret gammel før han kom med i køkkenet eller før han sad på skødet af mig og trådte på pedalen, når jeg syede. Der skal ikke ret meget til for at få en god oplevelse sammen.

I denne weekend har vi lavet et lille legehus til Louie. Et nemt og hyggeligt familieprojekt. Lørdag malede han en papkasse i en farve der matcher hans værelse, orange (jeg har købt en farveprøve i Flügger for 25,-) og i dag har vi pyntet den. Det er jo kun fantasien der sætter grænser, men han ville straks lege med den og havde ikke tålmodighed til mere pynt end lidt perler, græs, dør og vinduer. Jeg synes nu den er blevet helt sød alligevel.

Ps. Der er ikke ild i den, han har bare sat nogle fyrfadslys på batteri ind i den..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar