søndag den 15. juli 2012

Gulerodsjuice

Lige for tiden er denne drik en sikker vinder, i vores lille hjem.
6-10 gulerødder, alt efter størrelse, en hel citron og et stykke ingefær på størrelse med det yderste tommelfingerled. Ned i saftpresseren med hele molevitten.
Det smager virkelig godt, jeg drikker juicen næsten hver dag.
Som bonus har jeg opdaget at den holder sommerforkølelserne på afstand. De par gange jeg har følt der var noget på vej, har jeg skruet op for juicerne og har formået at tage dem i opløbet.
Den mindste mand er ligeså begejstret som jeg. "Lala-sjuuus" kalder han den for!

3 kommentarer:

  1. De er virkelig små mirakelkure, de juicer. Vi laver næsten den samme, bare med æble eller appelsin, istedet for citron, men det er også en morgenfavorit her:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mums! Det lyder også lækkert! :)

      Slet
  2. har vi også prøvet her hjemme.. det er så dejlig af vis man er en smule nedtryk så en gang gulerødder saft med lidt citron i en gang om dagen i en 1-2 uger så bliver ens humør helt klart lidt bedre..

    forresten så er din blog rigtig god.. kig evt forbi mig på http://lichasfarver.blogspot.dk/

    SvarSlet