mandag den 30. april 2012

Nu med hængekøje

Tager mig lige 5 min hvil i min nye hængekøje, som jeg lige har fået op i dag.. Elsker den allerede.
Jeg har ferie i denne uge. Aktiv ferie! Ungerne har været i institution og jeg og min kæreste har knoklet for at komme til bunds i noget af alt det vi har opmagasineret i kælderen. 5 gange på lossepladsen blev det til. Det er virkelig en god fornemmelse at få ryddet ud i sit rod.
Lidt havearbejde blev det også til. Hvem gider at gemme sig i en kælder hele dagen på sådan en smuk varm og solrig dag som denne??

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare vildt afslappende ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det VAR afslappende! Jeg har også ligget der i dag!! Ha ha :) Fornemmelsen af at gynge let mens alt hvad du kan se, er en blå himmel og høj sol igennem grenene fra et æble- og et birketræ.. Ah, skønt! ;)

      Slet