torsdag den 24. marts 2011

Ny hobby??


...Jeg er da ihvertfald blevet bidt af en gal broderenål!
Jeg har aldrig før prøvet at brodere, men på opfordring af min skønne veninde har jeg for første gang kastet mig ud i et enkelt projekt; brodere elefanter på række. Arbejdet skal ende med at blive en suttesnor og er en opskrift fra Theresa Maria Jessings "Gavebogen".
Jeg må indrømme at jeg holder meget af de kreative aktiviteter der kan udføres i sofaen, med fjernsynet kørende i baggrunden og hvor der ikke skal tænkes for meget. I hverdagen er det ofte først når ungerne er puttet, køkkenet ordnet og madpakkerne er pakkede at der er tid til kreativitet. Af og til er jeg simpelthen for træt til at tage stof, saks og symaskinen frem. Så passer det mig fint at få lidt kreativ energi ud ved at strikke, hækle eller som nu brodere. Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg har prøvet det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar