søndag den 9. januar 2011

Et nyt år

Så er det blevet år 2011. Et år der for mig vil stå i kreativitetens tegn. Jeg synes jeg trænger til at få nogle af mine ideer ud af hovedet og rent faktisk blive til noget. Det er en fantastisk proces at opleve noget gå fra en idé, over i en udførelse, for til sidst at udmunde i et faktisk produkt.
For at peppe den kreative energi op har jeg givet mig selv en udfordring; i hele år 2011 må jeg ikke købe tøj til mig selv i de konventionelle tøjbutikker. Jeg må gå i genbrugsbiks og evt. costumize hvad jeg nu finder. Resten skal jeg sy selv. Det bliver udfordrende! Bl.a. fordi det meget sjældent er mig selv jeg syr til. Jeg forærer som regel de ting jeg laver væk.. Nu må vi se hvad det bliver til, og lover at lægge billeder af mine syslerier op på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar